szerda, február 02, 2005

Cím nélkül

Tyűha, ahogy nézem nincs sok kedvem írni mostanában, inkább a képeimmel fejezem ki magam.Elég sok szar dolog ért mostanában, családilag és kibogozhatatlan párkapcsolat-ügyileg egyaránt. Ja és persze a sulit, a diplomát már meg se említsük.
Eszméletlenül szarul éreztem magam friss diplomások buliján, mikor mindenki jött oda hozzám, hogy, "Na milyen közgaszdásznak lenni?" Amire én azt válaszoltam, hogy "Én nem államvizsgáztam." Erre bárgyú pofát vágtak és értetlenül megkérdezték, miért? Az emberi kíváncsiság természetes dolog, de amikor már a sokadik olyan ember kérdezi, akinek tudnia kellene, hogy nem adtam le a szakdolgozatom - mert ez az oka közgazdátlanságomnak - akkor már megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy ezek az emberek érdekelnek engem? Én érdeklem őket? Mert ha valakire így figyelnek, akivel elvileg egy baráti társaságban vannak, akkor nem hiszem, hogy különösebben érdekli őket ez az ember. Lehet, hogy csak túlkombinálom a dolgot?
....

Áhh, iszok még egy kis bort és szarok az egészbe!

Nincsenek megjegyzések: