szerda, július 26, 2006

Nesze vazze vizuál

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
fiuk, nem akarom elvenni a kedveteket, de ez nem nyaralás lesz, hanem átbaszás

Bassbin üzenete:
?

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
annyiszor basztak már át minket vizuál szinten, hogy nem igaz, de ezt ti is tudjátok

Bassbin üzenete:
indokold
és ott lesznek a spanok
meg a party

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
annyi itt a különbség, hogy ezek románok és pár nappal előtte szólnak, hogy "fiuk, ha lejöttök, át lesztek baszva"

mert te lemész, kifizeted az utazást, kaját, talán átengednek a határon a sok cuccal, ott baszod a rezet minden éjjel a vizuálpultban, mert elvileg elvárják, hogy te csináld a dolgod, és mit kapsz érte? Max egy szállást és egy nagy bránert a seggedbe, ezüsttálcán felszolgálva

ez a véleményem

az ECLIPS3 INZANES-t már soxor átbaszták és szerintem ez lesz a legnagyobb és nem akarok benne részt venni

sajnálom, de én így látom a dolgot

...

Bassbin üzenete:
nem rábeszélni akarunk

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
én az elején megmondtam h milyen körülmények közt vagyok hajlandó lemenni, de ezek nem teljesültek

legalább magamat nem akarom átbaszni

Bassbin üzenete:
ok
rendben
sajnálom Zsolt

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
mond meg a románoknak, h baszódjanak meg a névnapjukon!

Bassbin üzenete:
nem a románok tehetnek róla baszki
nem vágod?

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
de egy szervezőbrigád ne hívjon le egy rendezvényre valakit úgy, hogy nem tud alapvető dolgokat biztosítani

Bassbin üzenete:
hanem a szigetesek

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
akárki, leszarom

Bassbin üzenete:
én nem tudom leszarni
mert nem az arigato a bunos

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
alapvető dolgok közé a fizetés is beletartozik, amit az elejétől fogva elutasítottak
magyarul az elejétől fogva tudták, hogy át leszünk baszva

Bassbin üzenete:
nem tudták

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
akkor nem tudták

Bassbin üzenete:
kurvara nem igy terveztek
vagom a tagokat

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
figyelj, nekem ebből az jött le, hogy terveztek, mindenféle fedezet nélkül
ez orbitális hiba
van annyi szervezési tapasztalatom, hogy tudjam mikor mit szabad tervezni

Bassbin üzenete:
mivan, ha a szigetesek igertek, de nem tartották be

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
figy, gondolom az arigatonak van szerződése a szigetesekkel, amiben gondolom le van írva, hogy mibe adnak pénzt a szigtesek és mennyit

ha le van írva, akkor az arigato a balfasz, h hagyta magát átbaszni

szerződés nélkül meg aztán akkora ökrök, hogy istállóba nem férnének be.baszki ez a 21.század
papír nélkül egy tapodtat se!!!

Bassbin üzenete:
tehat ezek szerint ökör az eclips3 is

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
igen, mi is azok vagyunk, mert már soxor belementünk mi is ebbe a szarba
abba kéne hagyni!!

...

Bassbin üzenete:
+kb 5000huf egy napra\fő
+30 utikölts +soför
100 000 a szállás
60 az út dúrván
500 000 a fizetség
hmm?
az 660 000 forint
igy lett volna tiszta

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
igen így
ebből mi lett?
kaptok szállást
juhé

Bassbin üzenete:
Danielsan:30000ft-os fomániai fesztiválozás. nem is olyan rossz, meg artist belépő. szerintem belefér.
Bassbin üzenete:
+ spanok, furcsi, csajok, zozi, izgalmak, fellépők, utazásos tripp, stb

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
akinek van rá fölös 30 ropija, annak lehet h nem
de nekem ennyit nem ér meg egyszerűen
...
nekem fontosabb az h meglegyen a 140 ropim szeptemberre a sulimra
ami igy is kétséges h meglesz

...

Bassbin üzenete:
INKÁBB KÍVÁNJ JÓ UTAT, SOK SIKERT, MEG JÓ BULIT NEKÜNK
BAZD MEG

[ zsutti ]-->nem szigetni... üzenete:
azt kivánok
meg magamban még gondolok valamit mellé, de az az én dolgom

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

azért nagyon patentre sikerült, mindenki jól érezte magát, és a végeredmény, amely a mérlegelést is magában foglalja, ultra-patentre váltott át... Egyébként jövőre nagyon szeretném, hogy elgyere, akár nyaralni, akár vizuálozni, de azt megigérem, ha tehetem legyőzöm a szkeptikusságod okvetlenül! : Bassbinpajtás

Névtelen írta...

Tudom régen volt de csak most olvastam... Tényleg király volt és jövöre fizetem bazz ha ilyen parás de gyertek :) Danielsan