péntek, január 11, 2008

Csak így tovább

Majdnem két hete feltettem egy kérdést a blogomon, amiben maréknyi olvasóm segítségét kértem, hogy döntsenek helyettem: milyen nyelven írjam tovább a blogot? Nos megvan az eredmény, ami alább látható:



Kijelenthetem, hogy a blogot továbbra is magyarul írom tovább, a többség (10 szavazat) döntése alapján. Amúgy ez a dolog más dologra is jó volt nekem. Ha senki nem szavazott kétszer, akkor ez azt jelenti, hogy legalább 14 ismerôs-ismeretlen tér vissza rendszeresen vagy rendszertelenül "lelkivilágom szövevényes bugyrait" jobban megismerni.
Köszönöm nektek, kedves olvasók, ígérem a jövôben sem fogok csalódást okozni és elhalmozlak titeket mindenféle jóval és rosszal egyaránt! Rinyálok, szitkokat szórok vagy éppen áradozok valami jóságról, az extra igényeket a kommentben kérem!
Pá!

Nincsenek megjegyzések: