kedd, szeptember 15, 2009

Hétvégi számvadászat

Hogy levezessem a múlt heti izgalmakat - szakítás Ágival, Kék ügyfél elvesztése, kirúgások, hugom kórházas sztorija - szombaton és vasárnap is elindultam a Nagy Faluban, hogy számokra vadásszak, természetesen miután délelőtt meglátogattam a tesóm a kórházban. Szombaton a Bécsi úton garázdálkodtam letekertem 32 km-t, vasárnap a Pesti úton, Zrínyi utcában és a Ferihegyi úton aprítottam a kilométereket, a végére összejött 52, azaz összesen 84 km-t tekertem a hétvégén. Örömmel konstatáltam a végén, hogy ez egy sikeres hétvége volt. A múlt heti 9 hiányzó számból megtaláltam hatot, de közben kiderült, hogy valamikor hónapokkal ezelőtt véletlenül bejelöltem meglévőnek az egyik számot (316), így tudtom nélkül már régóta X+1 hiányzó szám volt. A lényeg, hogy meglett a 316, ráadásul egy kifejezetten szép példány, de nem csodálom, hogy első alkalommal nem vettem észre, mert egy fehérre festett kerítésre volt felcsavarva egy fehér színű kerámia.

Már csak négy számot kell megtalálnom: 328, 338, 355, 360. Azt tudom, hogy a 338-at Csepelen fogom megtalálni a II. Rákóczi Ferenc úton. Ezen kívül még a Nagytétényi utat és a Hidegkúti utat kell újra átnéznem. Az utóbbi emlékeim szerint nem tart 360-ig és abban is kételkedem, hogy a 328 is ott lenne. Próba szerencse, max tekerek egy újabb ötvenest.

5 megjegyzés:

Kata írta...

meglesz ez zsutt :)

carlos írta...

kene neked egy jo segito, aki viszi a frissitot es fogja a szelet elotted...

zsutti írta...

meg rajongók az út szélén, akik emelkedőn felfelé tolnak :)

elek írta...

Hidegkúti útba tényleg ne reménykedj. Tegnap éjjel arra mentem haza, és megnéztem. Van ugyan 328, de jócskán a Budapest tábla vége után, és utána max 4-5 ház és már kezdődik Solymár, új utcanévvel.

Amúgy lefotóztam neked a 328-at
http://www.flickr.com/photos/aparaat/3947140860/

(Teljes kivilágítatlan út + bicikli lámpa + rossz minőségű mobil + automatikus rontó effektek.) Amúgy kerítésen kis bádog tábla kopott számokkal átlagos betűtípussal.

zsutti írta...

@karenin: ugye csak viccelsz, hogy ne tekerjek ki a Hidegkuti végére? Ez a szám úgy hiányzik, mint egy falat kenyér! Az nem számít, hogy hol a tábla, mert az a rész is még Budapesthez tartozik közigazgatásilag. Ezer köszönet és hála!