hétfő, november 21, 2005

Furcsa álmok

Mostanában nagyon furcsákat álmodom. Már-már ijesztő.
Ma reggel például azt álmodtam, hogy megöltem egy nőt. Nem tudom mi volt az oka, de megtettem. Ledobtam a földre, rátérdeltem a csigolyáira és magam felé húztam a karjait, mígnem roppant egy nagyot és nem mozdult többet. Elég fura így megölni valakit, de hát álmunkban nem mindig döntünk racionálisan.
Pár nappal ezelőtt pedig azt álmodtam, hogy van munkahelyem, normális állásom, aminek fejében levonnak a béremből egy csomó adót, de nem éreztem jól magam az új helyen. Valamiért mindenki úgy viszonyult hozzám, mint egy lepráshoz. Nemigen közeledtek hozzám, néha odavetettek egy szót, de csak mert muszáj volt.

A legrosszabb az, hogy semmi nem történt, amitől hirtelen felriadtam volna.Megöltem a nőt és utána folytattam életem az álmomban, nem szóltam róla senkinek semmit. Ledolgoztam az első szörnyű napomat annál a cégnél és ennyi. Amikor végre felébredtem, mindkét alkalommal úsztam az izzadtságban. Nem tudom mi lehet ennek az oka.
Abban biztos vagyok, hogy a biológiai órám teljesen felborult a rendszertelen éjszakázásoktól. Jó dolog a vizuálozás, de hosszú távon kivagyok tőle. Nem bírok hajnali négy előtt elaludni és ha lefekszem négykor, akkor sem egyből. Nem bírok emberi időben felkelni. Folyamatosan rosszul érzem magam, álmos vagyok, éhes vagyok, de nem bírok normálisan, rendszeresen táplálkozni, mert a szervezetem nem képes befogadni. Úgy érzem tönkre megyek.

Mit tegyek?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

sztem egy ilyen álom után nézz rá egy agyturkászra! :D

Atis