kedd, november 29, 2005

Piros

Érdekes dolgot fedeztem fel most hajnali kettőkor. Feltűnt, hogy tudat alatt vonzódom a vörös színhez. Lehet nem tűnt volna fel, ha Mózes nem jegyzi meg a ruházatomat: tetőtől talpig pirosba voltam öltözve. Hirtelen megálltam és elkezdtem számolni hány piros/vörös dolog van a közvetlen környezetemben:
1) A számítógép fölött kapásból egy kék szem néz velem szembe, melyet vörös arc vesz körül
2) Előttem van Mózes zseblámpája, amit félig-meddig kleptomán módon lenyúltam tőle - piros műanyagborítás van a fején.
3) A szekrényajtóra akasztva lóg a piros NoFear pulcsim, amely kimoshatatlanul bemocskolódott egy Jail-es bulin
4) Az ágyam mellé leszórva a piros Tisza nacim
5) A hozzá illő piros Tisza felsőm a szekrényben
6) A szekrény alsó polcán egy hatalmas vörös posztó hever a ruhák alatt, fotókellék
7) Van egy Stella Artois fém sörös palackom, vörös-ezüst színű design-nal
8) Az adidas sporttáskám kék-vörös-fehér színekben virít a sarokban
9) A szekrényben lóg még vagy 2-3 vörös mintázatú nyakkendő, nincs hozzájuk illő öltönyöm, ingem
10) Tényleg!Van még egy piros pólóm, a számkódos!
11) Van egy piros MÉTA melegítőm!Naggyon old school!
12) És persze ott van az ágyam piros, durva posztóval behúzva.Amelyben nem tudok elaludni.Amely olyan üres.

+1)A kis vörös hokedli, amin a mobil asztalom és a billentyűzet hever.
14) Tesóm felhívta rá a figyelmem: a Naplóm, mely szintén vörös színű
15) A fotóim közt három olyat találtam, amelynek a piros a fő színe.

Hát nem fura az ilyen?Vagy csak én vagyok teljesen hülye?


RED

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hmm...én is imádom a pirosat! Nincs abban semmi furcsa...
Mindig is a kedvencem volt a piros polód!:)

Névtelen írta...

megjegyezném, hogy van egy mappád, amiben a feljegyzéseid(vagy vmi ilyesmik) vannak..
pirosban