vasárnap, február 17, 2008

Mr bush YOU ARE A FASCIST!

Nem szeretem a politikát és eddig nem is foglalkoztam ezzel a témával itt a blogon, de sajnos kikerülhetetlen. Létező dolog, befolyásolja az életünket - életvitelünket - beszélni kell róla, illetve nem kell, de néha ki kell ereszteni a gőzt.

Nem szeretem a bokorgyurit (george bush, így kisbetűvel mint a nemecsek ernőt). Azt a beképzelt és aluledukált népet sem nagyon kedvelem, aminek az élén áll - szerencsére már nem sokáig - de ez más téma.
Szerintem kurva nagy gáz, hogy egy ex-alkoholista, buta, olajbizniszben érdekelt ember áll a világ "leghatalmasabb" országa élén. Őszintén szólva én őt egy dilettáns fasszopónak tartom... juj de jó volt ezt leírni! Mindig örömmel néztem azokat a videókat, amelyek fő célja a bokorgyuri kifigurázása és megalázása volt.
8 éve trónol a Fehér Házban, onnan szarik a világra. Tudtad például, hogy nemrég átpasszíroztak egy törvényt, ami visszamenőleg felmenti a Bush kormányzást az ESETLEGESEN elkövetett háborús bűnökért? Magyarul nem lehet őket felelősségre vonni a jövőben! Ezzel gyakorlatilag elismerték, hogy voltak háborús bűntettek, amikért őket lehetne felelőssé tenni, különben miért nyomták volna át kínkeservesen azt a törvényt? Szaddámot felakasztották (oké, diktátor volt, rengeteg embert küldött a halálba), de szerintem a bokorgyuri meg a bandája is megérdemelne valami büntit - mondjuk napi 3x2 hatalmas néger faszt a különböző testnyílásaiba.

Nyomon követem a most zajló előválasztásokat - nem árt képbe kerülni azzal, hogy ki fog majd a világ leghatalmasabb országa élére állni. Ezt leszámítva nem igazán vágom, hogy mi történik az usában, milyen a közhangulat, mire vágynak az emberek, mit gondolnak. (Hogy is tehetném, van gond nálunk is bőven!) Olvastam pár cikket és láttam már sok videót, amiben a bokorgyurit kritizálják, de amit pár perce fedeztem fel, az az eddigi legkeményebb beszólás, amivel találkoztam! Egy Keith Olbermann nevű híradós-szakkommentátor konkrétan lefasiztázta a bgy-t és mondott még mellé pár szaftos dolgot! Kurvajó! Valaki adjon má neki egy csokor virágot gyorsan! A videót meg nézd meg mindenképp!



Bocsi, hogy ilyen szarokkal zavarom a nyugalmat, ígérem ritkán fog előfordulni!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Kurt Vonnegut után Hunter S. Thompson is a jelenlegi amerikai vezetésben látja az Apokalipszis ménesének megtestesülését."

Thompson azt is leírja, h nem 2001. szeptember 11-én csapott bele a mennykő, hanem a fenti év január havának huszadik napján, amikor dzsí dáböljú bí-t beiktatták.
NB! Két hónappal ezután felmondta a kiotói egyezményt, ami a klímaváltozás és a globális felmelegedés előrelátható hatásait tudná csökkenteni. Csupán az iparilag fejlett országok CO2-kibocsátását kellene visszafogni... Eddig az amerikai katonai beavatkozások 95%-a az olaj miatt történt. Ha redukálnák az elégetésre váró olaj mennyiségét, akkor milyen indokkal háborúzhatnának büntetlenül?!
Hál' istennek országos törvény nem akadályozhatja a nemzetközi jogot abban, h odacsapjon, ahova köll...

zsutti írta...

True, true...
Remélem egyszer oda is csap rendesen!
Csattanjon jó nagyot!

Viki Frey - you know, Brizsit ;) írta...

Zsuttikám, take it easy!
fasiszta, dehát, most tudsz valamit tenni? semmit. max azt, hogy nem mész oda, ahol ilyen muksók irányítják (vagy éppen csak képviselik) a népet.

zsutti írta...

Oké na, ízin tékelem, de akkor is bassza a csőröm. Belegondoltál már, hogy ez a pöcs mennyi rosszat okozott a világnak? És hiába nem megyek oda, ahol nem ilyenek irányítanak, akkor is hatással van az egész kibebaszott világra az ügyködésük. (Mondjuk kis hazánkban sem rózsás a szitu.)
Kilőném az összes ilyet az űrbe, lehetőleg a Nap felé irányítva.