péntek, július 18, 2008

Olimpia

Ma reggel, miközben a felébredés és munkába beérés sokkjából próbáltam kikászálódni, találtam egy portugál nyelvû blogot (azt hiszem brazil), illetve annak egy postját, amiben összegyûjtötték az eddigi olimpiai logókat. Nagyon érdekes látni, hogy 112 év alatt hogyan változott a stílus, megjelenítés, szövegezés, színek használata. Összességében nem voltam elájulva a logóktól, mindössze 2 darab nyerte el igazán a tetszésemet:


Ami meg szerintem a legrosszabbul sikerült, az a 2012-es londoni Olimpia logója. Most nem tudok pontos árat mondani, de kurvadrága volt a megtervezése (ez az arculatra is érvényes) és ugyanaz a stúdió tervezte, mint ami a Pannon szimbólumot is, az úgynevezett "perpeetum mobile-t": Wolff Olins. Lehet, hogy én nem vagyok elég modern gondolkodású, de ez annyira csúnya, hogy fölösleges rá több szót pazarolnom:

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

tényleg nagyon csúnya a londoni, de Brazíliában portugálul írnak (és beszélnek) ;)

zsutti írta...

Nézd el nekem plíz! Nem vagyok képben ezen a héten, totál bezombultam.

Névtelen írta...

nekem is ez a brazil-portugál dolog jutott először eszembe. :) és tényleg ocsmány a londoni logo. (tehát most nagyon konstruktívan papagáj voltam:)

zsutti írta...

Javítottam a brazil-portugál dolgot. most jó?