péntek, július 17, 2009

Balatonsound harmadjára is

No, megvolt az erre a nyárra tervezett bulizással egybekötött nyaralásom Zamárdiban és mivel én még soha nem csináltam olyat, hogy egy konkrét rendezvényre három egymást követő évben is ellátogassak, ezt már nevezhetjük hagyománynak. A Szigetet örökre elfelejtem, bár az idei Prodigy koncert miatt nagyon fáj a szívem.

A Sound zenei felhozatalától nem voltam amúgy hanyatt esve, ráadásul sok olyan fellépőről maradtam le, akit megnéztem volna színpadon, de vagy az eső, vagy a piálás miatt ezeket lekéstem. A legjobban a Kraftwerk-et és az Röyksopp-ot sajnálom. Ez van. Amúgy meg annyi electro-house-techno bulin visítottam, hogy annyira egy egész évben nem jutok el. Köszönhető ez javarészt a Londonba szakadt barátaimnak: Mózesnek, Dainnek és Attisnak.

Nem voltam sok koncerten, de azért volt pár emlékezetes:
Orbital - nagyon fasza elektromos ütemek indusztriális színpadképpel megspékelve.
Extrawelt - kőkemény német techno, nagyon odabaszott, de ez szerintem annak is köszönhető, hogy azon a bulin már igencsak kivoltam.
Erik Sumo Band - kb két éve ismertem meg a zenéjüket, de még csak most sikerült egy koncertjükre eljutnom. Nagyon fasza volt, igazi hiánypótló csemege és mivel ez a koncert utolsó este volt, az addigi hajtós-prüntyögős bulikhoz képest igazi felüdülést jelentett a magyar formáció zenéje.

Szerintem fontos megemlíteni a fesztiválon látott fénytechnikát és vizuált, mivel szinte minden helyszínen érdekes és jó vetítést nyomtak a vj-k. RESPECT! Nem tudnék egyes helyszíneket kiamelni, ahol én voltam ott tök jó volt:)

A tavalyival ellentétben idén nem restelltem magammal vinni a fesztivál területére a Nikont, ezért még a Sound előtt 5 nappal rendeltem egy kis fotóstáskát (KATA Format Q Waist Pack), amibe belefért a váz, 2 objektív, meg mindenféle apróság. Szerintem csúnya a design-ja, ellenben nagyon strapabíró, nem valami szar anyagból készítették, de arra tökéletesen megfelelt, hogy elhordozgassam benne a cuccaimat és védve legyen portól-víztől-sörtől-mojitotól. Mondjuk még a táska sem akadályozott meg abban, hogy elveszítsem az 50-es objektívem sapkáját.

Készült rengeteg kép, azokból nagyon-nagyon sok nem publikus, ami viszont igen és jól is sikerült, abból kevés van. Ha eljutok addig, hogy kiszelektáljam a jókat, kiteszem Flikkerre meg ide is párat.

1 megjegyzés:

Kata írta...

én is KATA fotóstáskát szeretnék :)