csütörtök, december 02, 2004

Jó napot!

Jó napot? Nos, ahogy kinézek az ablakon, ez nem egy jó nap. Legalábbis nem szép. Tré.
Ez az első postom, tehát most örülök:) Próbáltam mosolyt erőltetni kissé álmoskás, elnyűtt arcomra, de nem ment, ezért ezt egy virtuális smiley-val helyettesítem. Úgyse látja senki! Mármint a mosolytalanságomat. Remélem ezt a sok faszságot, amit ideírok nem csak én olvasom el, és azt is remélem, aki ezt elolvassa nem bélyegez meg egyből "kettyósnak". De igazából nem is érdekel. Miért? Változik tőle valami? Nem. Egyébként szerintem mindenki kettyós egy kicsit, aki ilyen virtuális naplót nyit. Mire jó ez? Miért jött ez létre? Az emberiség ráunt a naplóírás hagyományos formájára? Pedig tök egyszerű. Kezedbe fogsz egy füzetet és elkezdesz bele írni. Ha végeztél, leteszed, majd valamikor újra előveszed. Én írok naplót a hagyományos módon is. Szeretem, de erre mindig csak akkor jövök rá, amikor elkezdek bele írni. Szeretem a hagyományos dolgokat, legalábbis néhányat. Pötyögni a billentyűzeten például utálok. Nem is tudom akkor mi a frászt csinálok itt?!

Nincsenek megjegyzések: