péntek, december 10, 2004

A legszarabb dolgok a világon - 1. rész

Új rovatot indítok magamnak. Sokszor előfordul, hogy a valakivel való eszmecsere közben előjönnek olyan dolgok, amiket az ember nem szeret, sőt, kifejezetten utál!Ilyenkor szoktam én azt mondani, hogy "Ez a legszarabb dolog!" Az a baj, hogy észrevettem, hogy ezt a kifejezést már elég sok mindenre használtam, ergo nem csak egy "legszarabb dolog" van a világon - számomra legalábbis.
Most konkrétan nem egy olyan eseményre gondolok itt, hogy meghalt egy közeli rokon, ismerős, kutyám (vagy pókom, mert a kutya öcsémé, nekem csak egy szőrös pókom van) stb., hanem olyan apró dolgokra, amik nem teszik szebbé a napomat, mert gyűlölöm, de legalábbis valamiért nem jó nekem. Ez a gondolat kb. akkor fogalmazódott meg bennem, mikor kiléptem az imént a WC ajtaján és a mai reggelen gondolkodtam. Ugyanis belém hasított, ma reggel, a fájdalom. Ez volt mai reggelem első mozzanata, az első legszarabb dolog, ami most eszembe jut:

1. legszarabb dolog:( Mikor az átbulizott éjszaka után full másnaposan arra riadsz fel 8:50 perckor, 10 perccel mielőtt be kéne érned a munkahelyedre, hogy iszonyatos görcs nyilall bele a jobb vádlidba, és a fájdalomtól vinnyogva fetrengsz az ágyadban, és nem tudsz ellene tenni semmit.

Egyébként aki még tud ilyet, az nyugodtan ossza meg velem a kommentben! Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések: