szerda, június 28, 2006

Jó dolgok - 2. rész

Hosszú dő után történt valami igazán jó dolog az életemben. Részt veszek egy Európai Panoráma Projekt című Panoráma Fotópályázaton, és nemrég kaptam értesítést arról, hogy a 12 pályaképem közül 7 darab továbbjutott a döntő fordulóba! Minden bejutott pályaműről külön levélben értesítettek, én pedig csapkodtam a térdem meg ugráltam és visítottam örömömben itt az albiban:)))
Az arányok érzékeltetése érdekében: kb. 1100 beérkezett pályamű közül választottak. Nem tudom hány kép került a döntőbe, én nagyjából 350-re tippelem. Végignéztem az összes pályaművet:)
Hja, szóval ez van. Zsírpuxi! Az első vagy második díjra fáj a fogam, de nekem már ez is nagy dolog, hogy a döntőben lehetek. Ha már ott vagyok, miért ne fájhatna rá a fogam?

Íme a döntős képeim:



A katona

Budapest a János-hegyről

Pest éjjel

Jégzajlás

Keleti Pályaudvar

Ébredő Parlament

Lánczhíd

4 megjegyzés:

...zsu... írta...

mondtam én, hogy kell fejezetet szánni a jó dolgoknak is...mint már mondtam, iszonyat gratula és büszkeség!

Névtelen írta...

big up, zsutt!!! :) nagyon zsír mind!!! :) egyébként mi az első két helyezés jutalma? ;)

zsutti írta...

Ha rákattintasz a linkre a a szövegben található, odalépsz a pályázat honlapjára és ott alul találhatók meg a nyeremények. Ott a bővebb info is róluk, szintén linkek formájában:)

zsutti írta...

Ja, és ezer köszi mindkettőtöknek!