csütörtök, november 06, 2008

NatGeo

A National Geographic Society minden évben megrendezi a már hagyományosnak számító fotópályázatát, amire idén én is küldtem be pályaképeket, kollégáim hosszas unszolásának hatására. Legutoljára 2006-ban küldtem képeket komoly fotópályázatra, akkor kiállították az egyiket.

3+1 kategóriában lehetett képeket nevezni, nem fukarkodtam és viszonylag kevés tépelôdés után mindegyik kategóriába megvolt a favoritom. Múlt héten kaptam mailben meghívót a tegnapi ünnepélyes megnyitóra a WECC-be (WesteEnd Cici Center), gondoltam benézek az ingyen pia és kaja reményében.

Sajnos nyereményt nem vittem el, de nagy meglepetésemre ki volt állítva az egyik fotóm! Róla van szó:

Messze van még? (Utazás és kultúrák kategória)

Ôszintén szólva nem bánom, hogy nem nyertem semmit. A harmadik helyezettek mindegyike villanyborotvát kapott. (Egy nívósnak mondott fotóversenyen? Noooooormális?) Valójában csak az elsô helyezettek kaptak értékelhetô nyereményeket egy-egy 200.000 Ft értékû utazás formájában valami távoli vidékre. Szóval elégedett vagyok ezzel is. Második kiállított fotóm, YEAH!

A rend kedvéért itt a többi nevezett:

In love (Természet és tudomány kategória)

Padlón (Társadalomábrázolás kategória)

Veszíts el egy könyvet ("A felszín alatt rejtõzõ valódi érték", a Naturaqua támogatásával)

A legutolsó katégóriában tök esélytelen voltam, mivel fôleg "vizes" képeket díjaztak, a kép mondandójától függetlenül, az én képemen meg egy csepp víz nincs, csak az esô nyoma látszik. Ez a fotó amúgy egy, a Lánchíd pillérének talapzatán heverô könyvet ábrázol. Valamikor tavasz végén csináltam a képet, de a könyv még mindig ott van!

A megnyitó önmagában nem volt egy nagy cucc, de volt állófogadás, pia-kaja, meg néhány igazán jó fotó, és még több, aminek nem láttam sok értelmét a kiállított képek között. Találkoztam pár flikkeres arccal, nekik is volt kint képük, tökjó, gratula nektek! A képek WECC hátsó részében tekinthetôk meg, szokásos módon a korlátokra kitéve, 3 emeleten. Az enyém a mozi szintjén van, kb középen. A kiállítás december 4-ig tart.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szívből gratulálok, hogy kiállítottak (a kép is irígylésre méltó, de a flickr-en annó ezt már megállapítottam)!