csütörtök, február 26, 2009

Shortlist

Addig írom le, amíg friss az élmény, tehát:

1. Tök részeg vagyok.
2. Izé, mindegy.
3. Elloptam egy poharat.

Sajnos a harmadikra nem vagyok annyira büszke, d kezembe maradt egy pohár benne roséval, amikor eljöttem a fogadásról. Történt ugyanis, hogy az egyik munkám shortlistes lett a Ringier-Népszabadság reklámversenyén, ahol a tavalyi mobilinternetes kampány sajtóhirdetése bekerült a legjobb 3 hirdets közé, "Az év sajtóhirdetése 2008" kategóriában. Teljesen őszinte leszek, én utáltam azt a kampányt, mert csak a lemondást és a kompromisszumot láttam benne, ahhoz képest, amit én elképzeltem, de most, hogy legalább jelölték, kurva büszke vagyok rá. Egy ilyen dolog nagyon sok dolgot képes megváltoztatni az emberben. Tegyük hozzá, hogy amióta a reklámiparban dolgozom (2006 október), ez volt az első jelölésem. Sajnos nem nyertünk semmit, de legalább hülyét csináltam magamból a színpadon valamilyen dobolós performansz keretében, és mivel ingeyn volt a pia és kaja, egy kicsit nmegvacsiztam és nagyon berúgtam, de szerencsére nem annyira, mint az első céges bulimon, amikor telibehánytam a bejáératot...
Ráadásul talákoztam Dettkével, régi külkeres ismerős, KHE-s, jóbarát, mittomén, jót beszélgettünk és jó volt látni őt. Ja, amúgy a zsűriben 2 régi külkeres tanárom is aktívan közreműködött, Fazekas Ildikó (ő jó fej) és Sas István (ő annyira nem volt jó fej, maradjunk ennyiben).

Na, ez a post a jelenlegi állapotomhoz mérten eléggé ziláltra sikerült, úgyhogy mielőtt tovább józanodnék és elkezdenék értelnmes dolgokról írni, abbahagyom. Jóéjt!

A jövőbeni nyertesek (Attila és én)

A zanyag, amit jelöltek

12 megjegyzés:

csibehussy írta...

Hűha Zsutti, ez érdekesre sikerült :D (már vártam vmi személyes postot, hát megkaptam... :))
Amúgy gratulációk, legközelebb már csak nyertes pozíciót fogadunk el :P

Névtelen írta...

Hi, Tesó... Feltételezem, hogy még részeg voltál, amikor a postot írtad, mert tele van hibával:) De a jelölésre való tekintettel ez most kicsit sem számít, amúgy gratula...:)

A kép Attiláról és rólad nagyon jól sikerült:)

Viki Frey - you know, Brizsit ;) írta...

Gratula a jelöléshez, nem csodálkozok rajta. Sztem k*rva jó lett.

Névtelen írta...

Még nem olvastam végig a postot, csak a hirdetésre reagálok (city-light is volt belőle).

Akár jó is lehetne, de az élő egér képzavar. Vicces, meg minden, de nem illik a koncepcióba. Internet nélkül az egered inkább, let's say, castanetta, ami csak kattintgatásra jó... Uff.

És most elolvasom a részegposztot :D

zsutti írta...

Öcsi, te ezt komolyan gondolod? Castanetta? Szerinted a kedves ÜF van olyan szinten, hogy egy számítógéphez használt egértôl ennyire elvonatkoztasson? Vagy bárki más rajtad kívül ebben az országban?

Amúgy billboard is volt belôle:)

zsutti írta...

to Brizsit: Köszi, örülök, hogy tetszik, meglepô módon több embernek, mint remélni mertem. Látom te meg ékszerkészítésre adtad a fejed?

Névtelen írta...

Mondd, h nincs igazam :) Koncepcionálisan kilóg az az élő egér.

zsutti írta...

nincs igazad.

Névtelen írta...

Ezt remélem, csak azért írtad, mert ezt kértem.

zsutti írta...

Nem csak azért :)

Névtelen írta...

zsutt, ha szerinted az az élő egér belefér az "ennyit ér a géped internet nélkül" koncepcióba, akkor nagy bajok vannak :)

zsutti írta...

Nevezték, tehát mások szerint is belefér, sztem ennyi elég.