péntek, április 10, 2009

Képmutatás

Nem nagyon szeretek itt a blogon politikai témáról írni, mivel ez meglehetôsen megosztja az embereket és a mai magyar politikai színtérrôl megvan a nem túl szalonképes véleményem. Ugye itt van a nyakunkon a "kis" belpolitikai válságunk egy gazdasági világválság kellôs közepén, nagyon jó úton haladunk a béka segge felé, van baj bôven. Egy év múlva parlamenti választások lesznek, ami azt jelenti, hogy a választásokat megelôzô kampányidôszakban újra megbolondul az ország, káosz lesz meg anyázás ezerrel, az okosabb választópolgároknak új szlogeneket kell kitalálni a "Gyurcsány takarodj" illetve akkor már a jobban valószínûsíthetô "Bajnai takarodj" helyett.
A hét elején elindult egy weboldal, amely a kampányfinanszírozás kérdését boncolgatja és megoldási javaslatokkal is elôáll - véleményem szerint nagyon okos javaslatokkal - amelyek egy jobban szabályozott, pénzügyileg átláthatóbb és rövidebb kampányidôszakot indítványoznak. Külön öröm számomra, hogy egy ici-picit nekem is volt közöm ehhez az oldalhoz, ugyanis a videókat, melyeket Mózes vett fel és vágott össze, én láthattam kb elsôként és itt-ott osztottam is hozzá az észt, tanácsot adtam javításügyileg. No, nem magamat szeretném fényezni, inkább nézd meg a képmutatas.hu-t és lásd saját szemeiddel, hogy mirôl is van szó.

1 megjegyzés:

moses írta...

zsutti iz da premiere KING! :D