kedd, március 31, 2009

Benne voltam a TV-ben

Nem kell félni, a médiasztárságtól messze vagyok, mint Makó Jeruzsálemtôl, sôt nem is szeretnék eljutni a lét eme "magasztosabb" szintjére. Továbbá ha korrekt szerenék maradni, azt kell mondjam, hogy nem is én voltam benne a TV-ben, hanem a 365Budapest az Infománia nevû mûsorban, amit valamikor 26-án éjszaka vetítettek le egy számomra ismeretlen adón. Kolleginám Kata hívta fel rá a figyelmemet és ezúton is köszönet érte (meg DaRedDa-nak, aki viszont Katának szólt). Rövid kis szösszenet, de nekem tetszik. Mindössze egy félreértés van a narrációban, miszerint a szerkesztôk úgy értelmezték, hogy minden nap az adott számot fotózom le, de szerintem ennyi még belefér. Függönyt fel:

5 megjegyzés:

o:csi írta...

én mondtam, h magyarul írj, látod, nem értik :P

o:csi írta...

Hahh! Viccből utána akartam nézni, h milyen messze van a két hely (Makó és Jeruzsálem), erre kiderül, h Makó egy vitéz volt, aki bebaszva azt hitte Splitről (Horvátország), h már Jeruzsálemben van, ahová kereszteshadjáratra indult :) Tehát Makó 2100 km-re volt Jeruzsálemtől (Split-Jeruzsálem távolság), míg Makó csak 2045 km-re van tőle :]

...zsu... írta...

gratula, zsuttim!!!! büszkeség!

Viki Frey - you know, Brizsit ;) írta...

először is boldog nevenapot!
másodszor meg: nem nehéz felfedezni valamit, vagy valakit, aki/vagy ami eleve klassz ;)

zsutti írta...

Nagyon köszi nektek (a névnapot is:), csak az a baj, hogy a mûsorban elfelejtették az URL-t közölni...