hétfő, június 08, 2009

A hátam a vásznam

Már másfél hete, hogy elkészült a tetoválás a hátamon, de csak most jutottam el odáig, hogy írjak is róla. Mint azt legutóbb írtam, a véglegesítésig várnom kellett egy hónapot. Másfél hétig kentem Bepanthen krémmel a hátam, míg a var lehámlott teljesen. Szépen begyógyult, de pár pólót, trikót, ágyneműt összekentem a fekete bőrdarabkáimmal:)  Egy hónap alatt kellett kitalálnom, hogy miképp legyen a hátam közepén lévő banális hiba kijavítva. Végül a tetoválás előtti éjszaka világosodtam meg. Az ötletet egy rosszul húzott vonal, az inspirációt bedrogozott pókok hálói adták. Most kb két másfél-két órát ültem a székben, mert Balázs az összes kontúrt újrahúzta, ez eltartott egy darabig még úgy is, hogy nagyon gyorsan dolgozik. Az eredménnyel pedig teljesen elégedett vagyok, állat lett. RESPECT Tóth Balázs tetoválómesternek! 

Miután másnap csütörtökön leszedtem a fóliát, hogy levegőzzön a mű, készítettem róla egy olyan igazi béna fürdőszobai fotót, csak nektek! Valamikor majd lesz jobb is, ígérem.

7 megjegyzés:

csibehussy írta...

Grat :)

De a jó kis Zsutti felirat olvashatatlan lett :(

zsutti írta...

Nem baj, legalább unalmas napokon lehet böngészni :)

Karvász Dániel írta...

Tökjó lett szerintem, nem egy átlagos darab. Nem tudom, hogy háton milyen lehet, de nekem lábfejen néha szinte kellemes érzés is volt :D
Amúgy, ha érdekel a dolog, a blogomban találsz pár tetoválós témájú képet :)

zsutti írta...

@Karvász Dániel:
A hátamon csak a a gerinc mentén, a lapocka néhány részén és az anyajegyek körül fájt, amúgy egész tûrhetô volt.
Megnéztem a képeket a blogodon, durva. A body mod képek odabasztak.

Unknown írta...

aztakurva
mamad latta mar?

zsutti írta...

Szülôk látták. Ezúttal elmaradt a seprôvel való kergetés az udvarban, csak hümmögés hallatszott a hátam mögül :)

moses írta...

pedig apad arcat megneztem volna ahogy szolasra nyitja a szajat, aztan inkabb radhagyja!!!
:)