hétfő, április 07, 2008

Adjunk a sportnak!

Szerencsére múlt héten minden nap fasza idô volt, ezért minden reggel bicajjal indultam el az irodába tologatni a pixeleket. Nagyon kellett már a rendszeres testmozgás és a napi kb. 2x4 km kicsit kirángatja a testemet a tespedésbôl és punnyadásból. Csütörtökön a napi 8 km 20-ra duzzadt, teli táskával, aznap azért kivoltam egy picit...

Szerencsére ma reggel is bicajjal jöhettem dolgozni, hála a BKV sztrájknak. Az egyetlen bibi a dologban az esô volt, ami ugye nedves, csúszik és hideg. Más bajom nincs vele. Fura mód sokkal nagyobb biztonságban tekertem keresztül a városon, mint amikor jár a BKV. Az is tény, hogy ekkora tömeggel még nem kellett szembenéznem a Margit-hídon... A harmadik tény meg az, hogy a seggem teljesen átázott a kerékrôl felcsapódó víz miatt, de szerencsére most volt egy másfél órás meeting, ahol a radiátornak dôlve megszárogattam a hátsó fertályomon a nadrágomat.

Ha már bicajozás, felhívnám a figyelmeteket arra, hogy 2 hét múlva szombaton, azaz április 20-án újra lesz CRITICAL MASS! Idén megpróbálom nem elbaszni a videófelvételt és akkor lesz mozgóképes beszámoló is! Ha neked kevesebb van 4 keréknél, akkor ott a helyed!

Nincsenek megjegyzések: