péntek, április 18, 2008

BKV sztrájk és bringa

Ma is BKV sztrájkkal indult a nap. A múlt heti történésekbôl levontam a megfelelô következtetéseket és egy órával tovább aludtam, így kerülve el a Margit hídon átbattyogó gyalogos tömeget. Legutóbb meglehetôsen sokat kellett cikáznom közöttük és a szembejövô biciklisek is sokan voltak. Az utam meglehetôsen zavartalan volt az Ogilvy-ig. Most itt ülök bent, írom a blogot, és várom a nap végét.

Amúgy meg vasárnap CRITICAL MASS, ha van biciklid akkor kurvára ne hagyd ki! Indulás a Deák térrôl délután fél ötkor, érkezés a Városligetbe a Király dombra, az Olof Palme mellett, fél hétkor bringaemelés. Ez itt az útvonal, marha sokáig tartott, mire levadásztam a netrôl:


Ez meg szimplán mindenki szórakoztatására van itt:

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én meg 50 perc alatt elsétáltam otthonról (hetedik kerület, körút és Király utca sarka) a munkahelyemre (tizenkettedik, Győri és Csörsz sarka). Azt hittem, lesz vagy másfél óra... :)

zsutti írta...

Amúgy mennyi lenne BKV-vel?

Névtelen írta...

átlagban 35 perc, de térképen nézd meg ;)

zsutti írta...

restecpa!