hétfő, április 21, 2008

Critical Mass

Megvolt idén is, de ezúttal nem élveztem annyira, mint legelsô alkalommal. Egyrészt gecisokan voltunk (kb. 80.000 bringás, koris stb.), másrészt meg egyedül mentem el, mert Mózesnek valahol Bivalybasznádon volt valami dolga. Szóval egyedül tekeregni 80.000 ember között nem túl jó poén. Készítettem pár fotót, remélem jók is lesznek. Néhány embernek feltûnt, hogy milyen régi vassal kattintgatok, csodálkoztak, hogy ilyet még használ valaki:)

A Deáktól egészen a Kodály-köröndig jutottam el a kijelölt útvonalon, ott meguntam az egészet és inkább eltekertem egy közelben lakó haveromhoz, hogy pihenjek egy picit. Pedig nagyon készültem, hogy lenyomom az egészet! A kormányomra felszereltem egy "izét", ami tulajdonképpen "instant kameratoknak" fogható fel, amit kartonból építettem. Kb 30 méterig tök jól szuperált - az elsô zökkenôig -, de onnantól kezdve tartanom kellett, nehogy leessen és darabokra törjön a kis Canon. Felvettem pár szakaszt, de idén is elcsesztem pár dolgot a kapkodásban, meg nem is mentem végig és a lényeget nem vettem fel, és ráadásul a végére le is merültek az elemek a gépben, tehát idén sem sikerült épkézláb videót készítenem. Bár lehet, hogy a tavalyiakkal már ki lehetne hozni valamit belôle... Na mindegy, ez van, legközelebb más lesz.

Nincsenek megjegyzések: