kedd, június 10, 2008

Flickr meet

A hétvégém elsô fele nyugodtan telt el, míg vasárnap már jóval mozgalmasabb volt, még az esôs idô ellenére is: délután részt vettem egy "Hungarian Flickr Meet"-en, ami kb annyit tesz, hogy néhány hobbifottós, aki a Flickr-re töltögeti fel a képeit, összeverôdött a Jászain és elsétált a Margit-szigetre. Ez így eddig nem is olyan nagy cucc, de ez volt az ELSÔ olyan alkalom, hogy olyan emberekkel ismerkedtem össze ÉLÔBEN, akik ugyanazt az online közösségi szolgáltatást használják, mint én és azelôtt nem ismertem ôket, soha nem találkoztam velük! Kurvajó volt!

Bár ez csak egy 5-6 órás fotótúra volt a szigeten és környékén, de rengeteg élménnyel lettem gazdagabb. Interjút készítettek a banda felével, többször eláztunk, fotóztunk állatokat meg egymást, közben volt egy kis fluktuáció a csapat létszámában (még egy indiai flikkeres is csatlakozott hozzánk), aztán 50 méterre a sziget bejáratától két esernyô alatt kuporogtunk hatan, majd amikor durvult a zivatar elrohantunk az aluljáróig, de addigra persze szétáztunk mint állat! Az aluljáróban kisebbfajta menekültáradat volt, majd a vihar csillapodásával elindultunk vissza a szárazföld felé. A vihar csillapodott, bár ez csak annyit jelentett, hogy nem ömlött a víz, hanem a szélnek köszönhetôen vízszintesen csapódott az arcunkba. Én speciel nagyon élveztem és annyira jó volt látni a többiek arcát is, hogy a brutál idôjárás ellenére végig röhögcsélték a hídon megtett utat.

Na ja, a fotós (homo photicus) az külön állatfaj, mint tudjuk. Nagyon merész voltam, amikor a viharban elôvettem a drága Nikont, de úgy gondoltam ez a legmegfelelôbb alkalom egy kis hardcore teszteléshez. Szerencsére nem lett baja, ellenben született 1 kurvajó kép!


Néhány kép megtekinthetô a csapatról, ha ide kattintasz. A többi, jobban sikerült képet majd késôbb töltöm fel.

Flikkeres fiúk-lányok örülök, hogy megismertelek titeket! Még sok ilyet!

2 megjegyzés:

Rajmund Bakonyi írta...

menő volt nagyon, jó, hogy voltál, majd kéne még sok helyre menni, meg azért valami jobb időnek is örülnék, bár a dögmeleget is utálom. :D

Rajmi :)

Névtelen írta...

Legközelebb mi is jövünk - ahogy elnéztem a fotókat, combos volt a hangulat! :D