szerda, március 18, 2009

AMB

Karesz közbenjárásával tavaly ôsszel felhívott AMB, aki egy hírös magyar breakbeat DJ/producer, és szeretett volna magáról néhány jobb fotót. Bár ezért semmilyen anyagi juttatást nem tudott nekem biztosítani, csak annyit, hogy a publikálásra kerülô képeken ott lesz a nevem, belementem a dologba. Amúgy is vágytam már arra, hogy ne csak magamat/számokat fotózzak, ja és AMB "Romeo" címû trackje fôiskolás koromban meghatározó muzsika volt számomra, így megtiszteltetésnek vettem a felkérést. Valamikor november végén találkoztunk egy reggel a Margit hídon a szigetnél. Rettentô hideg volt és lesétáltunk a híd lábához, mivel akkor nagyon alacsony volt a vízállás és ott bohóckodtunk kb egy órát. Baromi jól szórakoztunk, születtek jó képek is, meg is dumáltuk, hogy ha jobb idô lesz tavasszal, akkor még készítünk pár fotót. Jelen post azon okból született meg, hogy épp az imént kaptam AMB-tôl egy flyert, amin hamarosan megjelenô lemezeit promótálja, amelynek fejlécében az egyik akkor készült fotóm virít. Egy másik kép ide kattintva megtekinthetô.

Nincsenek megjegyzések: