hétfő, május 19, 2008

In love

Valamivel több, mint egy hete újra szerelembe estem. Hát igen, a sors úgy hozta, hogy vettem egy Nikon D80-at. Tudod, az olyan digitális fényképezőgép:) Pedig nem azt akartam, azazhogy igen, de mégsem!

Szóval az úgy volt, hogy vacilláltam a laptop és a digitális gép között, de a durva az, hogy még a fényképezőgépek közt sem tudtam egy ideig dönteni, ugyanis versenyben volt még egy Pentax K10D is. Alapból szeretem a Nikon gépeket, de a Pentax erősen gondolkodóba ejtett és próbáltam közvetlen felhasználói infókat szerezni a Deviantarton keresztül, kevés sikerrel.

Végül egy szövegíró kollegám tette fel az i-re pontot, amikor szétküldött egy mailt az ügynökségen, hogy eladó a Nikon D80-ja, 2 objektívvel, tokkal-vonóval. Alapvetően nem hiszek a véletlenekben, én annak a híve vagyok, hogy aminek meg kell történnie, az megtörténik, néha függetlenül attól, hogy te mikor szeretnéd. Ez pedig beütött, nevezheted égi jelnek, de tudtam, hogy az a gép rám vár! Megkaptam kipróbálásra egy hétvégén, fülig ért a szám. (Első este majdnem vele aludtam, de aztán mégsem, annyira azért nem vagyok aberrált.)

A lényeg a lényeg: KUR-VA-JÓ!

Egy új világ nyílt meg előttem, aminek már eddig is kapirgáltam a kapuit. No, azért az analóg fotózást sem felejtem el sőt, meglehetősen komoly terveim vannak! De ahogy ez lenni szokott, ez is majd megtörténik egyszer. Kéremszépem, dobpergés, ez itt ő:

Ez a fotó egy AF Nikkor 50/1.8-as objektívvel készült, gyönyörű a rajza! A másik objektív egy Sigma DC 18-200/3.5-6.3.

Itt van még pár kép, amiket készítettem az elmúlt pár napban, csak itt először a blogon!

Ez a Vár hátsó udvarán van, nem jut eszembe a neve... (HDR)

Rám zárták a Várat és lekapcsolták a villanyt! Kénytelen voltam ennyi fénnyel beérni, de nekem bejött:) (HDR)

A múlt pénteki vizuál egy ilyen lerobbant gyárépület mellett volt. BE-SZA-RÁS! (HDR)

Egy érdekes szobor a Várban. Imádom!

Behatolt az erkély területére, ezért lefotóztam, hogy legközelebb azonosítani tudjam.

Öcsém és a kutyáink a felásott udvarunkban.

Bérház bejáratának az ajtódísze Budán, a Lánchídtól nem messze.

Ezt a cukorfalatot meg egyik este a konyha falán találtam. 22 lába van plusz 2 nagy csáp.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ne szopass, h az utolsó kép nem rajz!?

zsutti írta...

Nem szopatlak, tényleg fotó. Levakuztam a 22-lábút:)

Névtelen írta...

Ez a kép a Szilárdról, ahogy öleli a két kutyát....
Beszarás:D:D

zsutti írta...

Kár, hogy nem voltál otthon hétvégén, az udvarban totális káosz, Szilárd meg egész nap lapátolt, jóhogy kivolt!