kedd, május 27, 2008

Az első vásárló

Nemrég eladtam két képemet, egy igazi embernek! (Meg kell jegyeznem, hogy Mózes már fizetett képemért, de az egyik megrendelésre volt, a másik meg egy fotosoppos agymenésem, és ezek más kategóriába esnek.) A szóban forgó két képnél az a különleges, hogy nagyon közel állnak a szívemhez, mert legszebb fotós élményeim közé tartozik e képek megalkotása. Róluk van szó:

Lánchíd

Hősök hajnala

Már több képemet is elajándékoztam, de ez az első eset, hogy valaki odajött hozzám és azt mondta, hogy "Én akkor most megveszem azt a két képet. Itt a pénz! Legközelebb jövök és elviszem, okés?" Köpni-nyelni nem tudtam, azt hittem egy laza tréfa, de nem, vérkomoly volt!

Imádom az első vevőm, akinek a kilétét homályba burkolom:)

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

a Sas-hegyről készült képre én is beneveznék, de csak lakásfelújítás után :)
(legalább hintet adj, h ki volt!!)

zsutti írta...

ööö, a Sas-hegyrôl nem készítettem még képet a Nagy Faluról, csak a János-hegyrôl:) de no para, elôvételi jogot formálhatsz rá, én meg felírom, jó lesz?
Nem tudok nem egyértelmû hintet adni, max annyit, hogy köze van Mózeshez. Dehát sok embernek van hozzá köze....

moses írta...

személyét örök homály fogja burkolni... (pénzért szívesen elmondom MUHAHAHA:D)

Névtelen írta...

amit egyszer már kölcsönvettem egy próbamunkához (dainnél még piszmogtál vele kicsit), az nem a Sas-hegyen készült??? :o
ja, ha köze van móhoz, akkor nem is érdekel :DDDD

zsutti írta...

A Sas-hegyrôl még soha nem készítettem panorámát, illetve egyszer de az szar lett, nem is látta más csak én. Te a János-hegyire gondolsz, erre itt:


http://www.flickr.com/photos/zsutti/1027020292/in/set-72157602330859128/

Névtelen írta...

akkor eztet rakjad félre nekem, lécci :)

Névtelen írta...

meg az ice driftet is (zistenért kellett belinkelni a flickr-edet :D)!

zsutti írta...

hátööö, az a baj, hogy az ice driftre már van egy komolynak tûnô jelentkezô... annak a testvére, aki a postban említett 2 képet is megvette...
most mi lesz? fight?

Névtelen írta...

lemondok az ice driftről egy öcsi-panorámáért ;)))

zsutti írta...

jóvan, mondj helyszínt!

Névtelen írta...

a jégzajlásos Duna? :D
nemtom, egy sör mellett találjuk ki, hm?

zsutti írta...

sajnos a globális felmelegedés leszarja, hogy te a jégzajlásos Duna mellett akarsz magadról panorámát, tehát ezt buktad...
okker, sör mellett találjuk ki!

Névtelen írta...

ha akarjátok: ELADOM nektek a jégzajlásos Dunát:D