szombat, március 01, 2008

DJ Krush

Nem sok zenei élményemről írtam eddig, mert őszintén szólva kevés olyan zenei performansszal találkozom mostanság, amit érdemes lenne feljegyezni. Örömmel konstatálom, hogy a tegnap esti A38-as Krush buli megérdemli ezt a pár sort!

Kb 6 éve vártam erre a bulira. Ez a japán csávó nem sokszor jön ebbe a kis porfészekbe, de eddig egyszer sem sikerült megnéznem a produkcióját, most viszont úgy alakítottam a programjaimat, hogy et volt a prioritás és minden más utána. Másképp nem ment.

Másfél órás szettet kaptunk orrba-szájba és én kénytelen voltam a buli felét a 2. sorból végignézni, miután Mózes orvul otthagyott a tömegben. Na nem paráztam be, feltaláltam magam és elkezdtem fotókat készíteni a Kultblog számára. Elsősorban nekik, másodsorban pedig a saját szórakoztatásomra. A buli és koncertfotózás számomra még rengeteg ismeretlen dolgot rejt, de majd szeretnék vele egy picit komolyabban is foglalkozni.

Hol is tartottam? Ja igen, a buli, meg a 2. sor! Krush iszonyat pontos mixeket küldött, nem volt unalmas másodperc a szettjében, amit csak alátámaszt az a mérhetetlen elszántság, amely végig kiült az arcára mixelés közben! Komolyan gondolja amit csinál, de ez nekünk - halandó hallgatóságnak - csak jó! Profizmus a maximumon! Nemtom hogyan nyalhatnék még tovább, de asszem értitek mi a stájsz:)

Másfél óra mintha 5 perc lett volna, úgy elszállt, de egy komoly zenei élménnyel voltam gazdagabb. Írás közben épp az egyik videót nézem, amit készítettem (többet kellett volna kettőnél...)

Mihelyst levonult a színpadról, a tömeg is kb harmadára csökkent, ami sokkal könnyebbé tette a mozgást a tánctéren. Eztuán valamikor később Cadiknak kellett felvennie a törülközőt, aki kb 20 percnyi próbálkozás után ráérzett, hogy mit akar a tömeg: DUBSTEPET! Cadiktól aznap este megkaptam a 2. "nagyon komoly" zenei élményt. 25000-szer láttam/hallottam már Cadikot mixelni, de most először írom le valahol, hogy őt tartom az egyik legjobb magyar DJ-nek! Tűéles mixek, nagyon érzi, hogy mi kell a tömegnek, eddig egyszer sem csalódtam abban, amit a lemezjátszókkal csinált. Itt pedig csinált egy komoly DUBSTEP bulit!
Jelentem sikerült a legcsúnyábbik arcomat felmutatnom tegnap este, ami már nagyon kellett, valljuk be őszintén!

Íme néhány kép, mindenféle fotosop és a teljesség igénye nélkül, egyenesen a gyárból, másnap délután bepostolva (reggel):







Szóval én nem vagyok egy nagy zenemegmondó guru (azt rábízom a Kultblogra:), csak arra tudok támaszkodni, amit láttam/hallottam és ez KURVAJÓ volt!
A vizuálért meg külön RESPECT a Kiégő Izzóknak!

Update: videók a buliról.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ellúzereskedtem! ott kellett volna lennem...na, sebaj, next time :)

Unknown írta...

hal,

krush most jart nalunk negyedszer, ez a bulija meg sztem a masodik legjobb, az elso es eddig felulmulhatatlan (sztem) a palnetariumos volt meg anno 2002 oktobereben, aztan 2004 augusztus jaku tour, a 2005 aerocafe-s bulin nem sikerult ott lenni, de arrol meg jot eddig nem hallottam...
cadikrol sikerult lemaradni, kivancsi lettem volna, milyen egy bulin a dubstep, mert a mixeket kb 20percig tudom hallgatni utana berakok mast mert nem birom :S
es igen teljesen igazad van, kellett egy ilyen buli!!! ;)