szombat, március 08, 2008

Magyar Posta: SZÉGYEN

Ennek a bejegyzésnek eredetileg a "A Magyar Posta menjen a jó büdös kurva anyjába" címet szerettem volna adni, de rájöttem, hogy ennyire azért nem kéne lealacsonyodni már a címadásnál, ezért az anyázást inkább a post vége felé tartogatom.

Azt szerintem mindenki tudja, hogy a Magyar Posta kézbesítői kissé enyves kezűek, legalábbis én már rengeteg sztorit hallottam eltűnt magazinokról, felbontott csomagokról, levelekről stb. Nem szolgál örömömre, hogy én is a Posta áldozata lettem.

Tavaly januárban regisztráltam egy JPG Magazin nevű honlapon, aminek az a lényege, hogy a felhasználók beküldhetik az aktuálisan megadott 3 témára 1-1 képüket, amelyek a felhasználók szavazatai alapján bekerülhetnek a magazin következő megjelenő számába és még kap mellé 100 dollárt, plusz vannak szponzorált témák is, extra nyereményekkel. Azon nyertesek, akik még nem előfizetői a magazinnak, nyernek még 1 éves előfizetést is!

A mezőny nagyon erős, sok a tehetséges amatőr fotós, de akadnak profik is. Eddig nem sikerült bekerülnöm egy képemmel sem, ami igazából nem zavar, viszont idén januárban volt egy kedvezményes előfizetési lehetőség: egy évi előfizetésért 5 dollárral kevesebbet kellett fizetnem és még ígértek mellé egy brandingelt JPGmag mini állványt is! (Valójában az a cuki kis állvány vett rá az előfizetésre.) Aszontam kurvajó, simán megéri, még ajándék is van mellé, csapjunk a lecsóba! Kifizettem az összeget Paypal-on keresztül és elkezdtem várni.

A magazint egy san francisco-i kiadó forgalmazza és küldi szét a világba. A legutóbbi szám valamikor múlt héten jelent meg, de én nem voltam itthon amikor kézbesítették, a hugom találta meg a postaládánkban. Ma jöttem haza a Nagy Faluból, anyu meg mutatja, hogy mit kaptam: a legfrissebb JPG Magazint, aminek a csomagolása alul ki volt szakítva! Állvány sehol. Felhívom hugom, hogy így találta-e, azt mondja igen...


Nos, részemről a jóbüdöskurvannyát a Magyar Postának, aki nem tudja megakadályozni a lopásokat, meg jóbüdöskurvannyát a lopós magyaroknak, akik sikeresen elbasszák sok ember kedvét az ilyen mocsok dolgokkal! Sajnos nincs okom feltételezni azt, hogy a csomagot már esetleg az USA-ban, vagy Svájcban szakították volna fel (ott jött keresztül a cucc), ilyen kicsinyes dolgokat csak a magyarok képesek elkövetni, nem beszélve arról, hogy a Posta hírneve gyakorlatilag predesztinálta ezt az eseményt, csak én voltam olyan rohadtul optimista, hogy velem ez nem történhet meg. Megtörtént. Előbb-utóbb veled is meg fog! Mert ez egy ilyen ország...

P.s.: Szerinted érdemes panaszt tenni a Postánál vagy valamilyen más szervezetnél? Szerinted leszarják?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem leszarják, mivel nem tudod bizonyítani, hogy a Magyar Posta tette. Innentől kezdve a segged a földhöz verheted, úgysem lesz meg az állvány. Ez van. Sprite... :(:(

zsutti írta...

Azt hiszem igazad van, de azért mégis verem az asztalt. Én már csak ilyen vagyok...

Névtelen írta...

én simán megkeresném az aznapi kézbesítőt, és elbeszélgetnék vele kedvesen, bézbólütőt lengetve...