hétfő, március 17, 2008

Internetmentes hétvége

Rettentô dolog történt velünk a hétvégén, amivel szombat hajnalban kollegám búcsúbulijából hazatérve kellett szembesülnöm hajnali kettôkor: a T-Köcsög kikapcsolta a netünket mindenféle figyelmeztetés nélkül!
Kiderült, hogy véletlenül elfelejtettünk befizetni egy számlát és ôk se szó se beszéd lekapcsoltak minket a hálóról! Amikor két albérlettel ezelôtt UPC elôfizetésem volt, azért szerettem ôket, mert amellett, hogy gyors volt a net, normális és elérhetô volt az ügyfélszolgálat és HÁROMSZOR szólítottak fel, az elmaradott befizetés és esetleges internetszolgáltatás szüneteltetésének lehetôsége végett! Háromszor, érted? Az három hónapot jelent, mert a felszólítás mindig a havi számlával érkezett. Ennyi idô alatt bárki összekaparhatja magát, hogy befizesse az elmaradást! A rohadt Magenták meg másfél hónap késés után szó nélkül lebasznak a hálóról!

A kezdeti ôrjöngés és rövid pánik után vettünk egy nagy levegôt és belevetettük magunkat a netmentes hétvégébe, ami végül nagyon produktívan és hasznosan telt el. Befejeztem kettô darab félbehagyott panorámát, valamint nézhetô állapotba hoztam egy régen elveszett, majd újra meglelt, szörnyen roncsolódott tekercs filmet, ami 2006 tavaszán készült amikor az évszázad áradása volt a Dunán itt a Nagy Faluban. Feltöltöttem ôket a Deviantart-ra, de lehet majd itt a blogon is postolom ôket. Továbbá kitekertünk a Margit-szigetre ahol összefutottunk pár baráttal, kolbászoztunk, élveztük a napsütést, majd hazatekertünk. Este megnéztünk egy filmet, amirôl mindenképp akarok írni a késôbbiekben, a címe: IRREVERSIBLE. A hétvége maradéka azzal telt, hogy rendet raktam a számítógépemen - a munkaállomásomon - aminek az lett az eredménye, hogy végre rendszereztem a gépen található összes adatot és megszabadultam fölösleges 16 giga adattól (homloktörlés).

Utólag örülök, hogy így alakult, de azért a T-Köcsögnek a kurvaannyát!

Nincsenek megjegyzések: