hétfő, március 10, 2008

Magyar Posta: BOCSÁNAT

Az elôzô post-ban jól lefikáztam a Magyar Postát és elküldtem ôket a "jóbüdöskurvannyukba". Ebben a bejegyzésben ezt szeretném visszavonni, ugyanis ma reggel felhívott édesanyám, hogy kaptam egy újabb csomagot, benne az elôzô JPGmagazin számával és a miniállvánnyal épen és egészségesen, dobozban:)

Najó... Nem tudom hogy lehettem olyan hülye, hogy azt gondoljam egy nejlonzacsiba csomagolva küldik el nekem az állványt a magazinnal együtt. Sajnos a csomagolás eléggé ratyi állapotban volt és a látvány alapján olyan valószínûnek látszott, hogy az történt, amit gondoltam... Egy dolgot viszont nem értek: hogy lehet az, hogy az elôzô szám 3 hónappal a megrendelés után érkezik meg hozzám úgy, hogy még a legfrisseb kiadás is korábban érkezett meg? Rejtély...

Szóval megkövetem a Magyar Postát a korábbi kijelentéseim miatt, de ahhoz továbbra is tartom magam, hogy sok az enyves kezû alkalmazott, mivel sok ismerôs és barát találkozott már ezzel a jelenséggel!

Peace!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ajh, akkor az előző poszthoz küldött kommentemet lehet semmisnek venni... :D

Viki Frey - you know, Brizsit ;) írta...

Hát, naugye :)