szerda, augusztus 06, 2008

Goldenblog 3. felvonás

Nem kerültem be a Komplex kategória első 10 helyezettje közé. Ez így van jól. Ha már egy új rendszeres olvasóm lett ettől a dologtól, már megérte! (Ha megkérhetem azt az egy embert - ha létezik - akkor szóljon má' nekem egy komment formájában, köszi!)

Ma újabb kategória listáját tette közzé a G.blog: a Fotóblogokét, ahova szerénységem flikkeres fotósztrímje is bekerült. Már megint egy bekerülés... Ebből se lesz semmi, de valaki igazán felfedezhetne már, hozzámvághatna pár milliós fotófelszerelést, hogy menjek el a Natgeonak, vagy valami magazinnak képeket készíteni a világ minden táján! Elviselném:)

A helyezetteknek gratula, bár még nem néztem végig a teljes listát és nem tudom megállapítani, hogy szerintem korrekt-e a döntés, de annak külön örülök, hogy 2 általam szavazatban részesített blog ott van a tizesben: a Zoli vagyok és a Cloneshit. Csekkoljátok őket!

Nincsenek megjegyzések: