péntek, augusztus 22, 2008

Áramtalan este

Mint azt elôzôleg írtam, tegnap a kedves ELMÛ lekapcsolta nálunk a pilácsot. Meló után nem sok kedvünk volt Mózessel a sötét lakásban ücsörögni, ezért inkább elmentünk a sötét moziba, ahol az elektromosan meghajtott mozigépbôl a Hellboy 2-t varázsolták a vászonra. Errôl majd egy késôbbi postban talán beszámolok.

Kb. 11-re értünk haza, miután a Moszkván megvacsoráztunk Nagymama palacsintázójában. Otthon elôkapartuk az összes fellelhetô világítótestet és végül összeszedtünk kb 5 mûködô lámpát (biciklilámpák + kameravilágítás), 5 illatos gyertyát és kb 30 mécsest. Mózes szobájában kinyírtam egy soklábú szörnyet a nagykéssel, biciklilámpa fényében lezuhanyoztam és lefeküdtem az ágyamba, majd nekikezdtem az Amerikai pszicho-nak, amely Bret Easton Ellis mûve. 2 óra és 110 oldal után elaludtam és felkeltem ezen a pénteken, bár jobb lett volna, ha éjjel rámszakad a plafon.

Nemrég jött az infó, hogy visszakapcsolták az elektromosságot, ennek most örülök, csak nem mutatom ki, mert a rohadék Kékek mára minden érzelmet kiirtottak belôlem, csak a gyûlölet maradt...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha 24 órával később mész moziba, akkor összefutunk. Gondolom este 8-as kezdés volt a Mammut 1-ben. :o)

(Az Easton Ellis könyvek nem éppen lefekvés előtti olvasmányok...)

zsutti írta...

Igen, a nyolcasra mentünk:) Jót szórakoztunk.
Easton Ellist még nem olvastam, bár tudtam, hogy nem lesz egyszerű olvasmány, mert a filmet részleteimben láttam, de ez felülmúlja! Mondjuk mostanság elég nagy állatságokat álmodom, lehet a könyv hatása...

Névtelen írta...

én kétszer vettem meg az Amerikai psycho-t, de valaki megint a magáénak érezte. pedig egyik kedvenc könyv.

a Kékek kik? tippem lenne, de inkább nem mondom :D

zsutti írta...

A Kékek azok, akikre tippelnél:)

Névtelen írta...

a kékek a blue meanies :)))

az illatos gyerták, meghitt fények és mózes együttállás már-már romantikus homoerotikát vetít a falra :D

zsutti írta...

A homoerotikát feldughatod Oizys, te kisz komisz :)